top of page

Angrerett og skjema

Som forbruker har du rett til å angre på kjøpet ditt innen 30 dager. Forbruker defineres som en person som kjøper varer til privat bruk.

Hvordan bruke angreretten

Du kan angre kjøpet innen 30 dager fra den dagen du, eller en annen person du har oppgitt, mottok varen. For å angre, kontakt oss på info@nusecco.no eller send en melding til:

Nusecco.no
v/ Dudus Zhanna
Kvitlyngveien 15, 4332 Figgjo Organisasjonsnummer: 933 821 587

Du kan bruke det vedlagte angrerettskjemaet eller skrive en egen melding. Du kan også fylle ut skjemaet elektronisk på nettsiden vår. Vi bekrefter mottak av angrerettserklæringen via info@nusecco.no

Refusjon

Hvis du angre kjøpet, refunderer vi alle kostnader, inkludert levering (unntatt tilleggskostnader for spesiallevering), innen 14 dager. Beløpet refunderes til samme konto som du betalte med. Vi kan holde tilbake betalingen til vi mottar varene i retur eller får bevis på at de er sendt tilbake.

Retur av varer

Send varene tilbake innen 14 dager fra du varslet oss om at du vil angre. Returfrakten dekkes av oss. Du er kun ansvarlig for redusert verdi av varen dersom du har håndtert den unødvendig.

Unntak fra angreretten Angreretten gjelder ikke for:

 

  • Varer som er spesiallaget etter dine ønsker.

  • Forseglede varer som ikke kan returneres av helse- eller hygieniske årsaker

    dersom forseglingen er brutt.
    Eksempel på angrerettskjema
    Hvis du vil angre kjøpet, fyll ut og send skjemaet til oss.

    Til Nusecco.no v/ Dudus Zhanna

 

Kvitlyngveien 15, 4332 Figgjo E-post: info@nusecco.no

Jeg/vi ønsker å angre kjøpet av følgende varer:

• Bestilt den (dato) / mottatt den (dato) Navn:

Adresse:
Signatur (kun ved post): Dato:

bottom of page